Behandling af propeller

Hej alle sammen :)

Dette er et gammelt og udslidt emne (ref. overskriften) og jeg tror ikke at der er nogen der har den perfekte opskrift selvom mange af jer helt sikkert har haft nogle gode erfaringer med forskellige ting og produkter men skulle der være nogen der har løst gåden så del endelig. Jeg har som mange andre prøvet alt hvad der findes og alle mulige gode opskrifter på hjemmelavede antibegronings blandinger og det er alt fra saltsyre til flere tusind kroner smidt efter et malings produkt der alligevel ikke har virket i mere end den sæson hvor det har været smurt på....
For mange år siden var jeg i gang med forårsklargøringen hvor en herre kom forbi med en reklame for et dansk firma muligvis hjemmehørende på Fyn og som muligvis hed noget i stil med Dansk Propeller Service der tilbød at behandle min propeller så der ikke ville komme begroninger på den i flere sæsoner fremover.... Billederne virkede i ren reklamestil imponerende men jeg havde på daværende tidspunkt ikke den store interesse i dette emne da jeg som så mange andre tog min båd op efter de ca. 5 måneder som sæsonen nu er i DK. Nu har den danske vinter ikke hvad den har været hvilket også har gjort at jeg har udvidet intervallet imellem jeg tager båden på land. Båndmalingerne har også fuldt med og der er vanligvis kun et tyndt lag snask der hurtigt er vasket af meeeeeen skruen og akslen er altid fyldt med sødyr der ikke er ønsket.... Er der nogen der kender oven omtalte firma eller endnu bedre nogen der kender opskriften ?

M.V.H
Søren

M.V.H
Søren
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også