Hej,
Vores Point PEV 900 emhætte black-out’er. Når man tænder for den kører den kortvarigt i et sekund eller to, hvorefter den slår fra og displayet bliver helt mørkt. Efter at have afbrudt strømmen på gruppen og tændt igen, så kommer der efter nogle timer atter lys i displayet, og fejlen gentager sig når man tænder.
Nogen der har en ide om, hvad der kan være galt
Et nyt display koster over 1000 kr. og det samme koster et nyt printkort, så jeg har ikke lyst til at eksperimentere alt for meget med mindre jeg er næsten sikker på hvori fejlen ligger.
På forhånd tak for gode råd.
Jesper