PC søkort ERIKPOULSEN 2 13-01-2004 08:50 Er der nogen der ved om man kan få (købe) søkort til PC bærebar over Vanern. Jeg kan ikke se om "Det levende søkoet Sverige" dækker over Vanern. MVH Erik 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Yams 78 13-01-2004 10:45 Hej Erik Der findes vist et amerikansk firma, der laver nogle meget professionelle søkort til PC. Det hedder Maptech. Prøv maptech.com. Så vidt jeg ved, får man også papirkortene med, når man køber pc-kort hos dem, og det er jo meget betryggende hvis pc,en skulle gå ned. Jeg mener ikke at det levende søkort dækker Vanern. Prøv eventuelt Masnedø Marine Center, de burde vide mere om Maptech. Yams Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
chili-tour 6 17-01-2004 12:57 Hejsa. Jeg her nogen forskellige søkort til pc, men du kan evt. skrive til mig på min e-mail. Jeg har nok noget du kan bruge. Tomas www.chili-tour.dk
Styrmand 10 2700 19-03-2014 21:04 Det Levende Søkort produceres desværre ikke mere men kan godt købe andre typer søkort til PC på www.maritim-elektronik.dk Styrmand Styrmand