Uoriginale ledninger IPhone/Ipad

Jeg har købt 2 uoriginale ledninger til IPhone/Ipad.

Opladning stopper nu ofte pludselig i intervallet ca. 70-80 % resttid. Ved at af- og påmontere stikket i enheden, kan man ofte få den til at lade fuldt op. Søgning på nettet foreslår genstart af enheden, men det har ikke hjulpet.

Har nogen været ude for tilsvarende, og hvad har i gjort?

Træd ikke på mine ledninger :o)
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det behøver ikke at være ledningen. Har du set, om der er skidt i stikket i bunden af din iphone.
Jeg har set adskillige iphones, hvor en rensning af hullet løste problemer med ladning. Det er nullermændenes paradis.

Kurt B. Andersen
Har løst problemet nemt herhjemme.

Har valgt aldrig at købe et apple produkt. Problem solved😋👍
Det med nullermænd kender kender jeg fra min gamle tlf., men tak for råd.
 Problemet gælder både min tlf. og Ipad. 😟

Træd ikke på mine ledninger :o)
bobenontot skrev den 11-12-2020 12:21:42

Jeg har købt 2 uoriginale ledninger til IPhone/Ipad.

Opladning stopper nu ofte pludselig i intervallet ca. 70-80 % resttid. Ved at af- og påmontere stikket i enheden, kan man ofte få den til at lade fuldt op. Søgning på nettet foreslår genstart af enheden, men det har ikke hjulpet.

Har nogen været ude for tilsvarende, og hvad har i gjort?

 Har du slået optimeret batteriopladning til? På din beskrivelse lyder det som om du har, og der vil den netop stoppe med at lade ved 80% og oplade resten på et tidspunkt, baseret udfra smarte algoritmer, dvs når den tænker du vil bruge den. Jeg har slået mit fra :-) Læs mere her: optimeret batteriopladning

Hov, der var det jo, i hvert fald på min tlf. Åbenbart kommet med i en opdatering, samtidig med at jeg har købt nye kabler.
Har nu forsøgsvis slået optimeret batteriopladning fra - takker for hjælpen. 👍😁

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis