Kommentarer til projekt: Metal drejebænk

Her samles kommentarer til projektet: Metal drejebænk

Kommentarer vises både her og på projektet.

J.J.Larsen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ok, det er rimelig sejt lavet!

Respekt!

Mvh. AllanE
Det er sgu i orden det der   

Kom lige til at tænke på en jeg så på youtube der lavede en elektronisk gevindslåningsanordning (ved ikke hvad det hedder) som jeg synes lyder ret smart i stedet for en mekanisk, fordi man så kan lave forskellige stigninger og links gevind bare ved at ændre nogle parametre. Måske det kunne være til inspiration? https://www.youtube.com/watch?v=FTs9GygRQ-U&ab_channel=Clough42
Jeg vil gerne sige , at det virkelig er et flot resultat. Misundelig på den gode måde, og håber jeg selv en dag vil ha erfaring nok, til at kunne lave lignende opgaver. Og det er jo også dejligt at se, at der også er andre, der har kærlighed til metalbearbejdning. Hilsen Jens
Fantastisk flot projekt, det ser virkelig godt ud, der må være røget en del timer i.    

Vi prøver igen, i morgen --
Tak for de pæne ord,mit drejebænk projekt har været en tidsrøver,der ligger mange timer i den,har løbende lavet forbedringer hen over hele 2020,og jeg er nok ikke færdig endnu,forskellige videoklip ligger på YouTube under mit navn Johnny Jørgen Larsen hvis i vil se mere.En tak til jer alle som har hjulpet mig i de senere år med forskellige problemer angående arbejde med jern ,det er jo lidt anderledes en træ som er mit oprindelige fag.

J.J.Larsen
Størrelsen på bænken er ca 90 cm lang, men kan kun dreje 6” i længde når pinoldokken er på,jeg pønser på at lave en brille den fylder ikke så meget

J.J.Larsen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis