Hej
Jeg har udskiftet en lysdæmper fordi den gamle ikke virkede med LED-pærer, og kan ikke få den nye til at virke.
Den gamle var en LK MEK-S 300LR, og den nye en LK LED-S 120VA.
Jeg har sat ledningerne i præcis samme sted som i den gamle: To brune i L, sort i pil ned og grå i pil/bølge.
Lysdæmperen er i korrespondance med to andre kip-kontakter.
Jeg har forsøgt at skifte til LR-mode (jf. denne vejledning:
https://www1.lk.dk/katalog/vejledning/S1B97986_00_140331.pdf ), men uden held.
Jeg har kunnet tænde lyset med den nye dæmper (og de to andre kontakter), men nu virker det ikke. Jeg har ikke kunnet dæmpe det. Der er en 7W led-pære monteret.
Mvh