Udskiftning af lysdæmper

Hej

Jeg har udskiftet en lysdæmper fordi den gamle ikke virkede med LED-pærer, og kan ikke få den nye til at virke.

Den gamle var en LK MEK-S 300LR, og den nye en LK LED-S 120VA.

Jeg har sat ledningerne i præcis samme sted som i den gamle: To brune i L, sort i pil ned og grå i pil/bølge.

Lysdæmperen er i korrespondance med to andre kip-kontakter.

Jeg har forsøgt at skifte til LR-mode (jf. denne vejledning: https://www1.lk.dk/katalog/vejledning/S1B97986_00_140331.pdf ), men uden held.

Jeg har kunnet tænde lyset med den nye dæmper (og de to andre kontakter), men nu virker det ikke. Jeg har ikke kunnet dæmpe det. Der er en 7W led-pære monteret.

Mvh

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du tager den sorte ledning fra lysdæmperen og sætter de til fase, tænder lyset så? Efter tilslutningsskemaet er det ikke muligt at tænde fra andre kontakter.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis