Nogen der har fjernet kalk i en nyere Quooker uden at bruge SWOP service?

Jeg har en Pro3 E og har fået den eneste "renovation" er deres SWOP hvor man sender sin enhed ind og en renoveret model til sølle 1600kr.

Det tyder jo på at de nærmest er gået over til en abonnements ordning og det er jeg ikke kæmpe fan af, så har nogen prøvet at skille en af de nyere modeller ad og ved om det skader andet end garantien for den er der ikke mere af alligevel.

https://quooker.dk/faq/qas-hvorfor-ikke-servicekit-til-alle-beholdere

https://quooker.dk/service/swop-beholder-ombytning

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis