Jeg har en Pro3 E og har fået den eneste "renovation" er deres SWOP hvor man sender sin enhed ind og en renoveret model til sølle 1600kr.
Det tyder jo på at de nærmest er gået over til en abonnements ordning og det er jeg ikke kæmpe fan af, så har nogen prøvet at skille en af de nyere modeller ad og ved om det skader andet end garantien for den er der ikke mere af alligevel.
https://quooker.dk/faq/qas-hvorfor-ikke-servicekit-til-alle-beholderehttps://quooker.dk/service/swop-beholder-ombytning