Opsætning af lamper

Hej

Jeg er netop flyttet i ny lejlighed og skal have sat nogle lamper op. Dog er lampeudtagene af en slags, som jeg ikke har set før, og jeg har derfor brug for hjælp

Jeg har vedhæftet et billede af lampeudtaget, som findes af denne slags i tre rum

På forhånd tak,
Pelle

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du montere din lampeledning i blå og så enten rød,orange,grå eller sort og event jord (gulgrøn) prøv dig frem men husk nu at slukke for strømmen først
Jeg vil nu gætte på at du skal tilslutte din lampe til blå og rød. Det ser ud til at der har været en betænksom elektrikker på spil, der har monteret dobbelte samlemuffer med et "ledigt hul" til din lampe, så du skal slet ikke have noget adskilt.
Hvis det alligevel ikke virker, så skal du forsøge dig frem som beskrevet af mfrost.

Søren O
Det virkede. Mange tak skal I have.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis