Kabinescooter?

Nogle gange gør livet bare at man ikke længere har et kørekort, men man skal jo stadig rundt omkring !

DSB er jo et alternativ, og der er da også en togstation i min by, men det duer altså kun til langture mellem landsdele fx, ikke bare rundt til familie/venner osv i ens nærområde.

Derfor overvejer jeg seriøst en kabinescooter !, så jeg stadig kan sidde i tørvejr, have varme på, og høre musik og køre på "striben" uanset vejret GG.

MEN - der er et "hav" af mere eller mindre ukendte mærker inden for den kategori, og nogle af dem koster næsten det samme som en lille bil, så det er en stor investering.

Så hvad skal jeg kigge efter? Det vigtige er ikke om den kan tunes og sådan, da det mest er til småture, max 10 km hver vej, de fleste under 5.

Ved heller ikke lige om jeg skal vælge en med Elmotor, eller benzinmotor?

Hvis med elmotor, så skal batteriet være let aftageligt, da jeg bor på 2. sal, og ikke har i sinde enten at slæbe hele scooteren op i min lejlighed, eller have et 30 meter forlængerkabel ned gennem hele opgangen !

Alle erfaringer er velkomne !
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
.https://lindebjerg.dk/shop/kabinescooter-urban-271p.html?gclid=Cj0KCQiA5vb-BRCRARIsAJBKc6I29bKV7C3-W9gIUQgaxZDTAz6LbbNxRnMEOhKNCCSzbbl0nLEronkaAuojEALw_wcB

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis