Hej
Jeg har en aftræks tørretumbler, der normalt blæser ud i laden. Det virker fint.
Men nu har jeg lavet "hobby rum" der hvor udblæsningen sidder.
"hobby rummet" er til opbevaring af værktøjs maskiner , fræser, drejebænk og diesel udstyr. Så det er vigtig der ikke bliver for fugtigt.
Hvor meget fugt kommer der fra sådan en maskine? Kunne man bare lade det være ,og glæde sig over varmen.
Alternativet er at lave 3 meter lodret afgang, i glat stålrør (kornrør) vil den kunne blæse det ud gennem det?
jeg tænker ikke der er meget modstand i et sving og 3 meter glat rør.
Mvh