Kaleche til båd-løsning

Hej igen lav-det-selv folk

Lavede et opslag herinde forleden ift. et andet emne og fik meget god respons..

derfor tænker jeg i måske også kan hjælpe mig med dette ift. min båd?

Jeg søger en løsning til at dække for sol og andet vejr til min motorbåd og har kigget lidt på en kaleche eller solsejl som løsning. Har i erfraing med disse "standard-løsninger", og om de er fine, eller om det bedste resultat er at få en skræddersyet/lavet til båden?

Håber i kan hjælpe

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eneste universale løsning jeg kender er en Bimini top, den giver jo ikke så meget læ, men skærmer for sol og regn (fra oven) det gode er de ikke koster ret meget....
Så en rigtig kaleche er da helt klart bedste løsning, og få man en hvor siderne kan tages af/rulles op, har man jo alle muligheder, men der er en rigtig dyr løsning.

Bimini top

Vi prøver igen, i morgen --
Tror priserne svinger en del, jo så også afhængig af hvor stor og hvor mange finesser der skal være.
Den sidste pris jeg hørte, var til en der fil lavet en, til en  Bayliner 2452 den kostede 25000 kr.
Men har da også hørt om folk der har givet mindre, men det kommer jo meget an på hvilken båd, og nok også hvor det er i landet..

Vi prøver igen, i morgen --
ja okay, det var ikke lige det, jeg havde tænkt at bruge. Tror det bliver en bimini men går lidt i tænkeboks. tak for hjælpen og god weekend 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis