Access point ikke tilgængelig

Hej alle

Måske et rookie spørgsmål:

Min router fra Eniig står i mit skur og dens wifi signal inde i huset er ikke godt nok.
Jeg har derfor opsat et Ubiquiti Access point inde i huset og koblet til min router men min PC kan ikke finde dette AP.
Mellem router og AP har jeg sat en PoE boks så strømmen kører gennem LAN kablet, og ser også ud til at fungere da AP lyser blåt.
Min PC finder kun routerens egen wifi forbindelse (med det svage signal). Skal denne deaktiveres eller skal jeg lave andet opsæt? Jeg går ud fra at AP kan køre på samme password som routeren kører med?

På min oversigt over tilgængelige netwærk optræder også et "Hidden Network" som jeg ikke kan koble op på.

Hej alle Måske et rookie spørgsmål: Min router... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har du husket POE strømforsyning?
Så burde der komme lys i AP. Du har ikke fået byttet rundt på indput og udput stik på strømforsyning?
Er det den rette POE du har? Der findes forskellige standarter, og nogle AP kræver POE+ (802.3at)
jenshøj skrev den 18-11-2021 12:43:44

Så burde der komme lys i AP. Du har ikke fået byttet rundt på indput og udput stik på strømforsyning?
Er det den rette POE du har? Der findes forskellige standarter, og nogle AP kræver POE+ (802.3at)

 hej


uha det ved jeg ikke, hvordan finder man ud af det? 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis