forlængerledning til vaskemaskine.

jeg er igang med at lave bryggers, og skal derfor flytte vores vaskemaskine i et par uger, det drejer sig kun om 4 meter, men langt nok til at ledningen ikke kan nå, kan jeg bruge en almindelig forlænger ledning eller skal der noget kraftigere til?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
evt sådan en her https://www.harald-nyborg.dk/produkt/forlaengerkabel-1-faset-10-m
Kablet kan godt  bruges men vær obs på om der sidder et schukostik på ledningen til vaskemaskinen i så fald bliver jord ikke koblet til. Du kan evt skifte stikprop så de hele passer sammen og jord bliver ført med. Men eller ingen problemer i den forlænger
Du kan også i den korte periode samle kabler i en dåse. Det kan være installationskabel når det kun er midlertidig.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
mfrost skrev den 02-12-2020 20:17:49

Kablet kan godt  bruges men vær obs på om der sidder et schukostik på ledningen til vaskemaskinen i så fald bliver jord ikke koblet til. Du kan evt skifte stikprop så de hele passer sammen og jord bliver ført med. Men eller ingen problemer i den forlænger

der er allerede sat dansk jord på så den skulle passe, men okay så køber jeg sådan et :)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis