Et rum mangler gulvvarme

Et af mine rum varmer ikke ordentligt op. Jeg har forsøgt at massere splitten, og den kan fint gå op og ned. Jeg har ligeledes taget telestaten af, men rummet varmer ikke op af den grund. Hvad kan jeg prøve for at løse problemet?
Et af mine rum varmer ikke ordentligt op. Jeg har... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok. Når anlægget ikke er indreguleret, bør varmen så alligevel stige i rummet når jeg slukker for varmen i de andre rum? For det gør den ikke?

Jeg er usikker på hvordan jeg bruger danfoss beregneren til indregulering, for jeg kender ikke rigtigt kredslængder osv. Derudover er der koblet 3 kredse til stuen osv. Kan nogen guide mig videre? 
Hvis du vil så send mig en besked, så kan jeg guide dig over tlf. det er lidt nemmere at forklare.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Kan jeg bruge tegningerne til noget i forhold til at indregulere/regne med kredslængder? Og hvilke max temperatur kan jeg forvente i rummene med gulvvarme? 

Hej igen.

Jeg har nu prøvet at indregulere lidt på kredsene. Hvis jeg har skruet ned på flowet på badeværelset som f.eks. stadigt kan varme efterfølgende, kan det så påvirke muligheden for opvarmning i de andre rum? For pludseligt er der ikke varme i nogle af de rum, hvor jeg ikke har skruet ned for flow? 
Ja det kan det sagtens.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hvordan lufter jeg ud på denne? Eller sker det bare af sig selv? 
Det er en automatisk udluftnings enhed.

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også