Grohe Red drypper

Hej Alle,
Vores Grohe Red duo drypper. Jeg har udskiftet i den del hvor man åbner for det kogende vand. Jeg har udskiftet hvor man åbner for det alm. vand. Varmt og koldt. Og så har jeg udskiftet “luft tuden”. Alligevel drypper den. Er der mere man kan udskifte, som gør den stopper? Jeg håber der er en som har et tip.
God aften.
Bh. Jt3100
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, fik du løst problemet? 
Min gør nemlig det samme... 
Jeg købte en ny spindel til det kogende håndtag. 
Reservedelsnummeret står i manualen. 
Det løste problemet.
Hej. Min Grohe Red duo drypper også. Hvad er en spindel? Jeg har desværre ikke min manual til vandhanen. Kan jeg evt få er reservedelsnummer til den “spindel”, der skal bruges? På forhånd tak. Janne
Min Grohe red duo drypper også fra den kogende tilførsel. Det er en stor hjælp at høre om andres erfaringer. Jeg vil også prøve at skifte spindlen når jeg får fat i en. Den spindel som passer til mit armatur ( med nummer 30033000) har reservedelsnummeret: 46678000
Prøv evt at kigge på eBay - jeg fik min del fra Tyskland, ca 1/2 pris ift DK. Godt nok til den kolde side.

Det hjalp ikke hos mig, og da jeg kontaktede Grohe, mente de der skulle et nyt armatur til, så indtil videre lever jeg med nogle dryp om dagen.
Så hvis nogen har de vise sten - kom frit frem.
Hej Hvordan fik i spindlen ud på den varme side. Min kan kun trækkes godt 5 mm ud. Kan ikke drejes uden plastik kraven knækker vil jeg mene
Præsten, Ja det kan godt være, undrede mig bare over at jeg kunne trække den lidt ud uden at skrue på spindlen. Så tænkte der var et eller andet tricks man skulle kende.
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis