Duka - forskel på Duka One S6 og Duka One pro 50+?

Hej,

Er der mon en med erfaring i ventilation og varmegenvinding, der kan oplyse om den grundlæggende forskel på Duka One S6 og Duka One pro 50+?

Så vidt jeg forstår er Duka One S6 en nyere version med lidt længere garantiperiode, men er det virkelig det?

Har ikke brug for wifi-modul, men det vil være fint at sætte to i serie og det bør de begge kunne.

VH 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke erfaring med de modeller du nævner, men vi har en Duka One i soveværelset, den køre 24/7 på det laveste trin, mener den bruger 2 watt der.
Vi er utrolig glade for den, det giver dejlig frisk luft, uden at sende alt varmen udendørs.
Du har vel kikket på Dukas hjemmeside, hvor de beskriver de forskellige modeller?      LINK DUKA

Vi prøver igen, i morgen --
Ja, Dukas hjemmeside er undersøgt, men der er ikke megen info.
Fandt ud af, at Duka One S6 er den nyeste model med lavere elforbrug end den oprindelige One Pro og at den har en lidt mere diskret buet stormskærm. Den nyeste One Pro+ har imidlertid samme lave energiforbrug og samme specs som S6...

Vi glæder os til at få dem monteret - bla i soveværelset

Hvad endte du med, snedkerlim?
En s6 i soveværelset? Og hvordan er det mht. støj?


Mvh. AllanE
AllanE skrev den 01-07-2021 22:05:54

Hvad endte du med, snedkerlim?
En s6 i soveværelset? Og hvordan er det mht. støj?

 Hej Allan,

Ser først din besked nu - beklager.
Vi valgte to Duka One S6 - en i hver gavl på førstesalen. Det er skønt ikke at skule huske at åbne og lukke vinduer, men for at kunne skabe tilstrækkelig ventilation skal den køre på trin 2 og 3. Problemet er her, at trin 2 støjer for meget om natten og trin 3 er selv ved ophold om dagen meget støjende. 

VH 
snedkerlim skrev den 02-02-2022 15:26:38

AllanE skrev den 01-07-2021 22:05:54

Hvad endte du med, snedkerlim?
En s6 i soveværelset? Og hvordan er det mht. støj?

 Hej Allan,

Ser først din besked nu - beklager.
Vi valgte to Duka One S6 - en i hver gavl på førstesalen. Det er skønt ikke at skule huske at åbne og lukke vinduer, men for at kunne skabe tilstrækkelig ventilation skal den køre på trin 2 og 3. Problemet er her, at trin 2 støjer for meget om natten og trin 3 er selv ved ophold om dagen meget støjende. 

VH 

 Hej Snedkerlim, må jeg spørge hvor store dine rum er? Jeg står og skal lige til at købe s6, men bliver lidt lunken, hvis du siger den larmer og ellers ikke ventilerer nok på trin 1!? Og er der en lampe lyser, når den er tændt og genere det?

Mvh. Johan
Byg det skrev den 02-09-2023 21:42:12

snedkerlim skrev den 02-02-2022 15:26:38

AllanE skrev den 01-07-2021 22:05:54

Hvad endte du med, snedkerlim?
En s6 i soveværelset? Og hvordan er det mht. støj?

 Hej Allan,

Ser først din besked nu - beklager.
Vi valgte to Duka One S6 - en i hver gavl på førstesalen. Det er skønt ikke at skule huske at åbne og lukke vinduer, men for at kunne skabe tilstrækkelig ventilation skal den køre på trin 2 og 3. Problemet er her, at trin 2 støjer for meget om natten og trin 3 er selv ved ophold om dagen meget støjende. 

VH 

 Hej Snedkerlim, må jeg spørge hvor store dine rum er? Jeg står og skal lige til at købe s6, men bliver lidt lunken, hvis du siger den larmer og ellers ikke ventilerer nok på trin 1!? Og er der en lampe lyser, når den er tændt og genere det?

Mvh. Johan

 Hej Johan,

Har ikke lige været logget på siden du har skrevet.
Rummene er på 14-18 m2
Lysdioden er ikke noget problem for os.
For at give tilstrækkelig ventilation bør den op på trin 2/3 og her larmer den væsentligt.

VH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis