Emhætte starter og slukker af sig selv Tinep 3 25-11-2020 21:43 Min Silverline emhætte ( 4 år ) er begyndt at tænde og slukke af sig selv. Man kan ikke længere bruge touch funktionen og den kører nu, kan ikke få den slukket.Den tænder bare igen efter et stykke tid. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7969 7000 25-11-2020 22:38 Har du prøvet at afbryde for strømmen til emhætten? - evt. ved gruppeafbryder. Sådan en "nulstilling" virker ofte ved elektronik. Søren O
Silas 862 København 25-11-2020 23:14 Nogle Silverline modeller har fjernbetjening med. Hvis din har det, hvad sker der så når du slukker?
Tinep Trådstarter 3 26-11-2020 22:40 Igår slukkede jeg strømmen i 3 min og det fik den til at stoppe helt. Jeg kan se på displayet at den viser et tegn “ som jeg aldrig har set før, før igår, hvor den ikke reagerede på noget
Tinep Trådstarter 3 26-11-2020 22:41 Det er sådan to streger/prikker. Jeg har ikke forsøgt at rode med den i dag. Batterier pillede vi ud af betjeningen igår, det havde ingen effekt.