Hej!
Vores Miele vaskemaskine synes at mangle trækkraft i tromlen - se video. Maskinen kører fint uden tøj i tromlen og den kan også centrifugere uden tøj. Den har 1 gang kørt med ganske lidt tøj i tromlen.
Jeg har haft kullene ude af maskinen og de så fine ud - ift. min lille erfaring;-)
Den pumper også fint vandet ud.
Hvad kan være galt?
Venlig hilsen Daniel