Kuldebro under køkkenskabe

Jeg har fået revet fodpanelerne af under mine køkkenskabe, og har konstateret at der er en ordenlig omgang træk under skabene i køkkenet. Sandsynligvis kommer det fra krybekælderen i vores gamle parcelhus for slut 60'erne.

Jeg kan ikke rigtig komme til, uden at skulle skille hele køkkenet ad, kan jeg godt bare købe et ordenlig lag isolering og proppe ind under skabene og smide fodpanelet på? Bør det ikke give en smule?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du fylder sokkel unde skabe med isolering vil det helt sikkert hjælpe. Det skal gøres ordentlig altså på sådan en måde at der er helt fyldt op. Du kan eventuelt skære isolering til i 30 cm bredde. Det er måske nemmere at få helt ind hvis det er ad 2 omgange. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 23-11-2020 20:01:06

Hvis du fylder sokkel unde skabe med isolering vil det helt sikkert hjælpe. Det skal gøres ordentlig altså på sådan en måde at der er helt fyldt op. Du kan eventuelt skære isolering til i 30 cm bredde. Det er måske nemmere at få helt ind hvis det er ad 2 omgange. 

Er det den rigtige måde at gøre det på, eller hvad bør man evt. i stedet gøre? Jeg kan jo ikke rigtig etablere en dampspære i skabssoklen.

Der behøver du ikke dampspærre. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis