Vand i Bagagerum VW UP

Hej
 Har fundet  ret meget vand i bunden af bagagerummet der hvor reserve hjulet skulle ligge  
 fik så tømt/tørret og regnede med at så var det et overstået problem men opdagede så  at der igen var vand men dog  noget mere  end sidst - kan ikke se hvorfra det kommer, men afmonterede baglygterne og smurte tætnings listerne med noget tykt fedt og håber på at årsagen var der ? men problemet er der stadig og med ret meget vand  
 Er der nogen af jer der  kender årsagen, så vil jeg blive glad for at høre om det fordi det er ikke godt for bilen når der står 3 cm. vand i bagagerummet

"AUTOELEKTRIKEREN"
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På min polo 9n kom det helt sikkert ind ved baglygterne. Flere af holderne var knækket, så jeg måtte lave noget fusk for ikke at købe nye lygter.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er jo meget af det der skrammel som er det samme på flere biler, men beklager at jeg byd ind.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Du kan jo tømme hjul brønden, køre bilen ud i en god byge og lokalisere om der kommer noget ind der.
 Er du sikker på det kommer fra oven?

 

Læg bagsæderne ned, ud med alt tæppe halløj og lappe grej i bagagerummet, det skal være sådan du har udsyn til alle sider hvor metallet er så du kan se om vandet løber.
Og så kører du i vaskehal og kravler om på bagsædet imens den bliver vasket.
Held og lykke. 
Er der tagliste til topboks? De gode gamle Opel Kadett havde det med at blive utætte der og det løb direkte ned i bagagerummet.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis