Trækker ind af min Altandør

Hej alle herinde
 Håber i kan hjælpe mig

Jeg er lige flyttet ind i min nye lejlighed og senere opdager jeg at gulvet i mit soveværelse er så fod koldt at gå på og det trækker ind jeg kan også mærke kulde igennem listen under døren indefra, især om aftenen, men også en kold morgen.
Jeg går ud på min Altan fra soveværelset og kigger ned under altan døren og ser et kæmpe åbne huld på omkring 2 cm eller 3 højde og dyb som en hånd under døren.
Jeg har læst lidt på nettet omkring isolering og lukning af huld under døren, at jeg kan bruge Tjære værk? Er det ok uden at træet rådner indefra? Og hvordan lukker jeg så hulldet efter jeg har lagt isolering ind? Er en helt adminlig  silikone fuge ok,? En  jeg købte  i "hjem og fix" der står på fugen det til ind og ude brug, men er den ok til og lukke sådan et huld? Det ligner, at der er beton under døren.
Håber i vil hjælpe.

Mvh Janni thorup Hansen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ny dør

Har du ikke et billede af hullet, for det er svært at forestille sig netop dit problem uden billede. I øvrigt trækker det ind af døren eller under døren?

fase
Hej jeg kan prøve og tage et billede af det når jeg kommer hjem Tirsdag.
Det Trækker under døren og den kulde  går videre under mine gulve, mine gulve er så kolde og gå på. Jeg bor på 3 sal.
Altandøren viler på noget støbt beton  og det er det beton der er åben, så kulden går går under døren og videre under mit gulv halvvejen ind i soveværelset
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis