Nye vinduer - hvor?

Jeg skal købe nogle vinduer og en havedør til sommerhuset. Hvilke leverandører er til at stole på og lever god kvalitet? Jeg sætter dem selv i.
Mvh Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rantzau
Rantzau
2264 2970
Det er umuligt at svare på ud fra dine mangelfulde oplysninger. Der findes et utal af fabrikanter der rækker fra det virkelig gode til det rene skrammel, men det afhænger i høj grad af huset konstruktion og brug. Hvad der fungerer i et hus behøver ikke at fungerer i et andet.

Du bliver også nødt til at være betydelig mere skarp når du forhandler med en leverandør. De er ikke tankelæsere. Du bør gøre dit hjemmearbejde og udarbejde en nøje (og realistisk) kravsspecifikation som fabrikanterne kan forholde sig til.

Fiahgt
Fiahgt
2245 9240
Jeg har valgt at bruge vinduesgrossisten til nye vinduer i huset derhjemme. Nemt og bestille på nettet leveret med DSV på liftbil samme pris som den lokale tømmerhandel før rabatten fratrækkes så jeg sparer 40% på dem.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Per M. Friis
Per M. Friis Trådstarter
443 2730
Tak - jeg prøver at se hvad vinduegrossisten har.

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Annonce
AskH.
AskH.
891 2860
Har også brugt vinduesgrossisten. Det er vel hvad man kalder ok kvalitet (men ikke mere). Deres designs er lidt bastante (meget bredde rammer mv.) Men den slags er jo smag og behag. Hvis udseende er sekundært er det et fint valg

Hvis udseende betyder noget bør du tage på forskellige udstillinger hvor du kan se producenternes modeller 

Ask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
x

Lignende indlæg

1. Kvalitet af døre/vinduer fra webshops, vs kendte mærker? Erfaringer søges
    Lav-Hus (10 svar)
  2. facadedør
    Lav-Hus (2 svar)
  3. Råd omkring nye vinduer - billige vs dyre
    Lav-Hus (6 svar)
  4. Valg af vindue
    Lav-Hus (6 svar)
  5. Vinduer igen igen
    Lav-Hus (7 svar)
  6. Vinduer - træ eller plastik
    Lav-Hus (30 svar)
  7. Vinduer - hvad skal jeg købe
    Lav-Hus (15 svar)
  8. Unik Funkis
    Lav-Hus (8 svar)
  9. Rationel vinduer
    Lav-Hus (21 svar)
  10. VinduesGrossisten.dk
    Lav-Hus (27 svar)

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her