Skift af badeværelsesarmatur

Hej,

Jeg var i gang med at skulle skifte badeværelsesarmatur, da jeg ser en omløber, jeg ikke kan kan kringle. Som i forhåbentligt kan se på nedenstående billede, er det en omløber med to huller, og jeg er ikke helt med på, hvilket værktøj, der er tænkt/brugt i sin tid, og håbede der var en herinde, der kunne gøre mig klogere. Som på de fleste badeværelsesarmaturer, er det ret begrænset med plads til at komme op med værktøj.

Håber virkelig, der er en der kan være behjælpelig, da jeg ikke har haft held at søge frem til noget resultat.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til LDS!

Jeg har flyttet din tråd til gruppen Lav-Hus. Der er større chancer for svar dér.

Mvh. AllanE
Den messing omløber med de to huller i skal skrues nedad, der har siddet skruer i hullerne til at spænde kontra på armaturet.
Hvis det sidder godt fast, så skær de blanke kobberrør over, hold igen på omløberen under vasken og drej forsigtigt armaturet rundt til det er muligt at dreje omløberen af.

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Det var lidt af en kamp, da man ikke rigtigt kunne få ordentligt fat på omløber/møtrik, men det lykkedes til sidst, så mange tak for hjælpen :) 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis