Hej eksperter,
Har her til aften opdaget et træls problem, jeg gerne vil have rodnet med det samme. Under min håndvaske opdagede jeg en lille pøl af vand. Efter at have åbnet en af skufferne lige over, kunne jeg konstatere, at det har dryppet fra et vandrør (jeg som også synes virker noget løst)
Hvordan kan jeg få løst det her, tænker I?