Stop af elektrisk udsuger

Jeg er flyttet til en lejebolig som har denne udsuger i køkkenet. Den larmer helt vildt og puster naboernes mados ind til mig.
Hvordan får jeg den slukket uden at ødelægge den?

Venlig hilsen Viktoria
Jeg er flyttet til en lejebolig som har denne... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nej kan godt se hvad du mener, min lille brune dut kan slet ikke komme op, selv når jeg hiver i den.

Når jeg kigger ind ser jeg intet der bevæger sig. Kan blot se et meget støvet rør.
Det er virkelig meget luft den puster ud - helt som kraftig blæst på ens hånd.
Den er tydeligvis defekt, så få fat i viceværten og den skiftet på udlejers regning. Du bor ikke tilfældigvis ved Alfabo?

Hellere leje end at bo på gaden.
Ja det må jeg hellere, rigtig godt vi fandt frem til dette så jeg har noget konkret at fortælle.
Nej bor i Vibo men 1000 tak for hjælpen :)
Viktoria skrev den 20-11-2020 18:27:42

Jeg forstår dog heller ikke lige hvor den får strøm fra eller om larmen måske blot er alt den luft der strømmer igennem den. 

Øverst i venstre hjørne sidder 3 skrueterminaler. Man kan ikke på billedet se, om der er tilsluttet nogle ledninger dér. Men hvis der ikke er, så får den ingen strøm, og så sidder den bare i hullet for at lukke det. Og ja, så er det luftstrømmen du kan høre.

Når man kigger på billederne, går lammellerne så ikke ind ad, når den er tændt? Ergo den må suge.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis