Trailerbund

Hej, jeg skal have lavet en bundplade til min varevogn men jeg finder det svært at finde en plade som er stor nok. Den skal være i ét  stykke da jeg kører med møbler og hvis jeg trækker/skubber et møbel så må den ikke kunne sidde fast i en samling.

Dimensionerne er 160 i bredden og 325 i længden. Pladen skal være så tynd som muligt så den vejer så lidt som muligt men dog stadig være solid. 

Den bedste type plade er "karosseri/støbeplade" men noget i stil med krydsfiner virker også - helst med en ru overflade.

Sidst men ikke mindst er det også vigtigt at prisen er lav da pladen skal udskiftes om mindre end et år (bilen skal omdannes til camper så der skal lægges et rigtigt gulv)

Har I nogle gode forslag?
Lokation Sjælland

Mvh
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at lave det af flere plader, for at afslutte med vinyl/linoleum med den overfladestruktur du ønsker? Så kan du også tillade dig at bruge lidt billigere plader.
Jeg har ikke noget specifikt kendskab til vinyl/linoleum. Men jeg vil da anbefale at du kigger i ned til den nærmeste gulvforhandler og finder det som du syntes er bedst egnet. Det er dig der skal arbejder med det og ved hvad du vil have
Måske Silvan eller andet byggemarked også kan have noget. Et egnet gulvtæppe er sikkert også en mulighed.

Du sætter også nogle høje krav til gulvet. Man skal kunne trække et møbel hen over det uden det sidder fast i en samling, men samtidig må man ikke kunne trække/skubbe noget henover gulvet. ;-)

Du skriver du vil om et år omdanne din varevogn til camper, ideen er god og mange har gjort det se på youtube men du skal lige læse på reglerne på dette da du skal have en godkendelse 
Lig et billigt klik træ gulv, her har du ikke samlinger og på samme tid en overflade der kan tåle meget/solid
https://www.youtube.com/watch?v=JIiHIEtVnIA

Youtube : vanlife van der er mange der laver varevogne om til et lille mobil hjem hvor de viser hvordan de har gjort,
Det er ikke nok og ligge et gulv, gulvet og sider skal isoleres  og gulvet bygges op på en skelet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis