Renovering af badeværelse

Hej gør det selv folk :)

Jeg er i gang med renovering af badeværelse og er gået lidt i stå etter at have banket alle fliser af. Spørgsmålet lyder om jeg skal pudse væggene oven på det gamle klæb der stadig sidder der, eller om jeg skal få det fjernet? Kan det gamle klæb holde til nye fliser med nyt multiklæb fra LIP (som jeg ønsker at bruge)? Ville nemlig dække hullerne i det gamle klæb med meget spartel, men er i tvivl om hvad jeg skal dække hullerne med? Evt. om hvad der vil være bedste måden/ verktøj til at fjerne gammel klæb med? Legger også med nogen billeder her. På forhånd tak! Mvh Shakeeb :)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den gamle klæber sidder jo formentlig rigtigt godt fast så der skulle ikke være noget i vejen for at spartle oven på.
Velkommen på lds.
Du kan starte med en god fladmejsel så de værste toppe slås af. Ellers skal der bruges meget spartel . Alternativ kan man bruge en diamant slibekop til lille vinkelsliber. Brug den med forsigtighed da den godt kan lave krater i muren.
Og sidst men ikke mindst den støver ad h.... til.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også