Hej
Har et amerikaner køleskab som grundet ombygning osv. ikke har været tilsluttet vand installationen det sidste år. Køleskabets indbygget vandbeholder (4-5 liter) har ikke været tømt, så jeg tænker at "vand systemet" på køleskabet bør renses igennem.
Nogle gode forslag til hvordan dette gøres bedst og hvad der evt. skal bruges af materialer/udstyr til det. Findes der evt. virksomheder på Fyn som er gode på dette ?
STCH