Rensning af "vand-system" på amerikaner køleskab

Hej

Har et amerikaner køleskab som grundet ombygning osv. ikke har været tilsluttet vand installationen det sidste år. Køleskabets indbygget vandbeholder (4-5 liter) har ikke været tømt, så jeg tænker at "vand systemet" på køleskabet bør renses igennem.
Nogle gode forslag til hvordan dette gøres bedst og hvad der evt. skal bruges af materialer/udstyr til det. Findes der evt. virksomheder på Fyn som er gode på dette ?

STCH
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis