whirlepool AA1000 Helena Tillemann 1 7800 17-11-2020 10:38 Hej håber nogen kan hjælpeMin vaskemaskine whirlepool AA1000 er gået i udu.... jeg tror lågerne har åbnet sig i bunden så nu sidder den total fast....nogen råd ?? Helena 0 svar Følg tråden