Hej
Jeg har monteret en lampe i et udtag hvor til der er 2 kontakter. Der er følgende i udtaget N, L, Jord, M1 og M2. Da der er jord i lampen har jeg brugt N, jord og M1 det resulterer I at lampen kan tændes men kun slukkes nogen gange, npr den ikke kan slukkes hjælper det nogen gange at slukke og tænde for relæ og så slukke på kontakten, det giver ikke rigtig nogen mening for mig. Det virker ikke hvis jeg bruger L eller M2 så er lampen bare slukket og kan ikke tænde.
Er der nogen har nogen ide hvad fejlen kan være.
El i huset er 1,5 år gammelt så det burde være udført nogenlunde efter nutidens forskrifter.
Jeg undrer mig mest over at det fungerer nogle gange?
Mit umiddelbare bud er at jeg skal have en elektriker til at tjekke om der er noget med udtaget, men jeg vil da gerne høre om der er nogen der har andre gode bud?