Tyndt lag puds

Hej folkens.

Jeg har tidligere lavet en sålbænk i beton under mit kældervindue (grus, cement, 3/1). Vinduet er endnu ikke isat. Overfladens øverste par mm. er blevet meget grov og porøs, nok fordi jeg pudsede på det for længe. Jeg vil gerne have en helt glat overflade inden jeg smider vinduet i
Mit spørgsmål lyder: Kan jeg blande en ny omgang beton og trække på i et tyndt lag på et par mm. med forudgående svømning, eller vil det give problemer med afskalning?


 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er selvfølgeligt risici - Jeg ville nok nøjes med et lag diffisionsåbent men vandtæt mulitpuds eller sokkelpuds.


Mvh Troels
Personligt ville jeg nok ikke gøre så meget. Der er ingen som kommer til at kikke ned i din lyskasse og så længe der er fald mod afløbet skal de nok holde.

Hvis du gerne vil have en helt lukket overflade så tror jeg en svummemørtel er det rigtige til så tynde lag.

Renderoc st 05 er et bud på en svummemørtel du kan glatte og som træner lager helt. Bemærk at du også skal købe nitobond blandevæsken for at bruge produktet. (Weber havde engang et fint svummemørtel til det her, men det er vist udgået)

Ask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis