Hej LDS
Er i gang med at renovere spisestue og derfor også lave nyt to lags gipsloft.
Over spisebordet vil vi gerne have en ca. 3m strømskinne til at hænge pendler fra. Har set nogle bygge dem ind i gipsloftet men kender ikke til hvilke skinner der er benyttet for det er både pænt og lovligt.
Er der nogle her på siden som har erfaring med dette?