Hej - jeg har halogenlys i køkkenet, 16 pærer i loftet.
Afbryderen ("kontakten") er med 'lysdæmper'-funktion, den model hvor man blot berører en trykfølsom afbryder for at tænde/slukke, og holder berøringen for at regulere lysstyrken op/ned.
Halogenerne blev tændt, men samtidig med en hurtig dobbeltberøring af afbryderen, slukkede de igen. Nu vil de ikke tænde.
Årsag?
- skal jeg primært kigge på afbryderen?
- er det mon transformeren?
- noget helt tredie?
Mvh,
Nick