Nyt på LDS: Startside til brugere der er logget ind

Der er stor forskel på hvordan man bruger LDS og hvad man har brug for når man ser forsiden. En helt ny bruger skal have en introduktion til LDS og et overordnet overblik, mens en stambruger har mere brug for en komprimeret oversigt over nyt på LDS og relevante indlæg.

Derfor: Forsiden er blevet skiftet ud for brugere der er logget ind. Nu vises en oversigt/startside målrettet "stambrugere" der er aktive på LDS, med nyeste aktiviteter, oversigt over forumtråde som man selv deltager i, notifikationer mv.

Så prøv at logge ind og gå til forsiden (klik på LDS-logoet i toppen).

Og svar endelig her, hvis I savner noget i den nye oversigtsside.

Mvh. AllanE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser meget fint ud. Dog kunne jeg godt tænke mig at kunne se, hvor mange svar, der er på en tråd i oversigten - lige som man kan når man går ind i fora (og under "nye tråde" opdager jeg nu, mens jeg skriver). Jeg bliver i hvert fald snydt lidt af, at der kan stå 1-2 navne, som har skrevet i en tråd, men at den så er længere, når man går ind.
Information om at der er oprettet nye brugere, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge til. Er mere interesseret i hvad de skriver end at de er oprettet.
Endelig synes jeg måske "Dine forumtråde" er mere interessant end "Nye projekter", så dem havde jeg nok byttet rundt, hvis jeg var designer. Men det er en mindre ting.
Ja, ok det er nok bare mig, som er langsom i opfattelsen og ikke havde opdaget "Nye tråde". Den har mere relevant information for mig. Bl.a. kan jeg se at jeg har overset nye tråde, som der ikke var svaret på, fordi de var meget langt nede (vis flere) på  "Alle aktiviteter"-listen.
Hej Allan..
Jeg har ledt højt og lavt; men Log ud funktionen er der ikke.
Jeg bruger:
Safari Version 14.0.2 (16610.3.7.1.9)
Og macOS er Big Sur 11.1

Hvis jeg bruger Firefox er der stadig logud funktion.

Vh. Ib


"Hvis du laver arbejdet ordentligt første gang, behøver du ikke lave det om"
El-mek67, kan du vise et screenshot af hvordan menuen med log-ud knappen ser ud? Du kan bare copy-paste screenshottet direkte ind i editoren/skrivefeltet her på LDS, dvs. du behøver ikke at gemme som fil først mv.

Og kan du bekræfte at det ser sådan ud i Firefox, men ikke i Safari (på en computer, ikke mobil):


Mvh. AllanE
Hej Allan
Ja den du sender er som den ser ud i Firefox...

Og i Safari er den også dukket op   .

Og det gælder også for den gamle forside

Vh. Ib

"Hvis du laver arbejdet ordentligt første gang, behøver du ikke lave det om"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis