Nyt på LDS: Startside til brugere der er logget ind

AllanE
AllanE
1641 2640
Der er stor forskel på hvordan man bruger LDS og hvad man har brug for når man ser forsiden. En helt ny bruger skal have en introduktion til LDS og et overordnet overblik, mens en stambruger har mere brug for en komprimeret oversigt over nyt på LDS og relevante indlæg.

Derfor: Forsiden er blevet skiftet ud for brugere der er logget ind. Nu vises en oversigt/startside målrettet "stambrugere" der er aktive på LDS, med nyeste aktiviteter, oversigt over forumtråde som man selv deltager i, notifikationer mv.

Så prøv at logge ind og gå til forsiden (klik på LDS-logoet i toppen).

Og svar endelig her, hvis I savner noget i den nye oversigtsside.

Mvh. AllanE
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jenshøj
jenshøj
2696 4800
Ser meget fint ud. Dog kunne jeg godt tænke mig at kunne se, hvor mange svar, der er på en tråd i oversigten - lige som man kan når man går ind i fora (og under "nye tråde" opdager jeg nu, mens jeg skriver). Jeg bliver i hvert fald snydt lidt af, at der kan stå 1-2 navne, som har skrevet i en tråd, men at den så er længere, når man går ind.
Information om at der er oprettet nye brugere, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge til. Er mere interesseret i hvad de skriver end at de er oprettet.
Endelig synes jeg måske "Dine forumtråde" er mere interessant end "Nye projekter", så dem havde jeg nok byttet rundt, hvis jeg var designer. Men det er en mindre ting.
jenshøj
jenshøj
2696 4800
Ja, ok det er nok bare mig, som er langsom i opfattelsen og ikke havde opdaget "Nye tråde". Den har mere relevant information for mig. Bl.a. kan jeg se at jeg har overset nye tråde, som der ikke var svaret på, fordi de var meget langt nede (vis flere) på  "Alle aktiviteter"-listen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
x

Lignende indlæg

1. Seneste aktiviteter.
    Om Lav-det-selv (10 svar)
  2. Ny funktion: Notifikationer
    Om Lav-det-selv (32 svar)
  3. Velkomst af nye brugere spammer forsiden...
    Om Lav-det-selv (17 svar)
  4. Forum / oversigt
    Om Lav-det-selv (16 svar)
  5. Opdateret forum
    Om Lav-det-selv (104 svar)
  6. Ny version - feedback
    Om Lav-det-selv (46 svar)
  7. LDS er opgraderet!
    Om Lav-det-selv (77 svar)
  8. RSS-feed
    Lav-Computer (1 svar)
  9. Velkommen til det nye LDS!
    Om Lav-det-selv (91 svar)
  10. Idéer til bekæmpelse af reklamer på LDS
    Om Lav-det-selv (6 svar)

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her