Min gode gamle vaskemaskine larmer mere og mere.
Når tromlen drejer, lyder det som om den slæber mod noget.
Den "knurrer" under udpumpning og der er en lidt skærende lyd under centrifugeringen.
Når den bremser - ved endt centrifugering, er der dobbelt op på lydene!!!
Maskinen vasker og centrifugerer fint og har kørt i 16 år uden vrøvl 😄
Kan min gode gamle vaskemaskine reddes?