Ny telefon Smartphone. Overføre telf nr.

Hej til Jer.
Fruen tabte sin telefon og nu er den helt død. Kan ikke tændes. Hun har købt en samsung galaxy som bruger nanosim. Vi aktiverede det nye kort og satte det i telefonen, men hvor er kontakterne? Er løbet kørt?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Fruen tabte sin telefon og nu er den... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kurta. Jeg tror ved nærmere eftertanke at du nok har ret i at kontakterne ligger på telefonen. det gir mening. Selvom jeg var overbevist om at de var sat til at gemme på sim. Så ja nu skal vi rigtig hygge i julen. Jeg må ha kigget i min om jeg kan gemme dem i sim også.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hvis kontakter er gemt på SIM-kortet, kan man læse dem fra kort der er +20 år gamle og overføre dem til den nye telefon (hvis den fysisk kan spise kortet). Det er det mindste problem.

Er de gemt på telefonen og skærmen kun er smadret eller lign. kan de fleste telefoner sluttes til en PC med tilhørende software og så kan man redde kontakter den vej.
Hej pilehave.
Prøver lige at forklare. hvis jeg sætter det simkort i den gamle nokia som fungere udmærket så kan jeg se fruens kontakter, men jeg kan ikke læse tlfnr. Hvis jeg sætter kortet i min meget gamle samsung læser jeg bare mine egne kontakter. hvordan kan jeg komme til at læse simkortet?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis