Trailer reparation

Hej. Jeg vil høre fra jer om hvad I mener om min gamle trailer om den kan repareres og overhovedet betaler det sig?? Det er sidegader (mest på den ene side) som er rustet og gik i stykker...

Hej. Jeg vil høre fra jer om hvad I mener om min... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du er nødt til at skille et leje ad for at se tilstanden. Jeg ville selv, hvis lejer er ok bruge den løsning med at popnitte et antal beslagvinkler på siderne og derefter lægge en bund i som fastgøres til alle vinkler. det vil kunne holde i mange år. Jeg ved ikke hvad en bundplade koster, men det kan vel ikke være en formue.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 12-11-2020 09:49:42

Du er nødt til at skille et leje ad for at se tilstanden. Jeg ville selv, hvis lejer er ok bruge den løsning med at popnitte et antal beslagvinkler på siderne og derefter lægge en bund i som fastgøres til alle vinkler. det vil kunne holde i mange år. Jeg ved ikke hvad en bundplade koster, men det kan vel ikke være en formue.

https://www.xl-byg.dk/shop/xl-byg-basisform-filmbelagt-krydsfiner-12-x-1250-x-2500-mm-5188838

Med den plade kan man endda lave noget extra forstærkning med det overskydende plade. og 400kr

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Når nu siderne er rustet igennem hvor bundpladen skal være så er spørgsmålet om det ikke bliver for dyrt, man skal have fat i tilsvarende sider ellers er man ovre i der laves konstruktions ændring ifh til hvad traileren er godkendt til i sin tid.

lejer kan du tjekke ved og ruske i toppen af hjulet ind og ud så vil man se om det giver efter.

kovas skrev den 12-11-2020 09:59:21

Med den plade kan man endda lave noget extra forstærkning med det overskydende plade. og 400kr

Det var denne plade vi brugte til vores, har så valgt og ligge løse brædder ovenpå når der ligger noget der er extra hårdt for at beskytte bundpladen mod ridser.

Det kræver den ene side skal løsnes delvis for at pladen kan skubbes på plads 
I stedet for enkelte vinkler kunne man købe sådan en her ​Link​​​ dele og sætte et stykke i hver side.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis