Hej LDSere.
En lille udfordring,har en fancy indbygget emhætte over vores kogeø. Der ligger så et stykke fra i taget en ekstern motor.
suger fint, larmer overhovedet ikke, MEN styringen er noget l....fjernbetjeningen er ringe og appen til telefonen er elendig.
Jeg vil så lave min egen styring, da kogepladen kører wifi så skal lys&sug starte når kogepladen tændes. Det er umiddelbart intet problem.
Mit problem er at der går 5 ledninger til motor (230v) 3 hastighedstrin, en common og en 0(tror jeg) - vi bruger kun højeste trin nr. 3 da vi alligevel ikke hører den. Er der en der har forstand på hvordan det fungerer på sådan en motor? - hvad gør jeg hvis jeg bare vil have trin 3 på motoren til at køre hele tiden?