Utæt benzinfilter i Erria 25 årg 1975

Hejsa 😊
Jeg er i færd med at kigge på min første båd. Båden jeg har i kikkerten er en Erria 25 årg 1975. Benzinfilteret er utæt og skal skiftes. Jeg har absolut ingen ide om hvordan sådan et ser ud, hvad en udskiftning koster, og hvordan det skal skiftes. Er der nogle med nogle gode råd til en grøn en som mig?😊

Mvh. Michelle
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på fora  
Benzinfiltre findes i mange udgaver helt ned fra 20 kr og op, nogle er med vandudskiller og koster mere, nok omkring 500 kr.


Vi prøver igen, i morgen --
Nej normalt skulle det være ret enkelt, har du et billede du kan sætte ind, er det nemmere at svare mere præcist.

Vi prøver igen, i morgen --
Når du siger billede, hvad skal det så være et billede af? Jeg har kun billede fra salgsannoncen 

Mvh. Michelle
Jeg mente en billede af brændstoffiltret, men har du ikke købt båden endnu er det jo ikke nemt. 
Nu er det vel ikke en undskyldning sælger bruger, for at du ikke kan høre motoren i gang, eller få en prøvetur?

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Det er ikke lige det indtryk jeg har fået, men det var faktisk en super god pointe du kom med der, det kunne være jeg lige skulle høre om man kunne se den i action, den er stadig i vandet nemlig :)

Mvh. Michelle
Så ville jeg insistere på en sejltur på minimum ½ time, tilbyd evt ejeren eks.500 kr for at få en prøvetur, nægter han det,ville jeg være meget betænkelig ved at købe...

Vi prøver igen, i morgen --
Ja det bør være et "rødt flag".

Det giver ingen mening at sælge et skib med sådan en relativ lille defekt uden at udbedre det først.

Jeg ville i al fald for lange det udbedret inden du afleverer penge.
Det giver rigtig god mening det i begge skriver. Jeg leder videre efter min første båd 😊

Mvh. Michelle
Velkommen her
Under alle omstændigheder skal du som begynder ikke købe en båd med funktionsfejl.
Få en erfaren sejler til at hjælpe dig. Det vil de fleste faktisk meget gerne-
God jagt !

Finnband
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis