Har et spørgsmål ang el-installation i et udhus. Må der bruges almindeligt installationsmateriel, altså almindelige indendørs fuga kontakter/afbrydere mm i et sådan hus eller skal der bruges materiel med IP44 eller højere? Selve huset er jo tæt og isoleret med 145mm isolering i vægge samt knap 200mm på loftet og derfor ikke vand/fugtplaget, dog er det ikke et opvarmet hus. Vil gerne lave en nogenlunde udgiftsberegning på hvad der skal bruges, så jeg ved hvad jeg skal bede om at få lavet samt har en ide om, hvad selve stumperne kan koste. På forhånd tak