Har vi en lign. cement i Danmark

Jeg faldt tilfældigvis over en video, hvor der er en der bruger noget "cement", hvor der bare skal vand i, kan bruges i både tynde og tykke lag, er relativt flydende, er godt til forme og så hærder det inden for en time.

Det er selvfølgelig ikke en erstatning for rigtig cement tænker jeg, men man kunne måske lave nogle lign. projekter, som han laver.

Har vi nogle produkter herhjemme, der har lign. egenskaber? Det minder jo nok om flydespartel, men er i tvivl om styrken på sådan noget, er ok, til fx. trapper og forme

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes noget der hedder "lyncement". Det bruges f.eks. til at "støbe" toiletter fast. Når man først er ved at blande, så er der ikke tid til at tage telefonen. Mon ikke det kan noget af det du søger.

Søren O
Hvis du blander noget vandglas i din cementmørtel stivner det hurtigt. Der er heller ikke her tid til at besvare telefonopkald lidt afhængig af blandingsforholdet, som jeg ikke kan hvad er, men lav en lille portion til at prøve med.

fase
Tak til alle, det er noget jeg kigger nærmere på  

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også