Mærkelig lampeudtag

Hej med jer,

Jeg er flyttet i andels og er nu begyndt at pudsle over hvordan jeg løser problemet med at benytte det meget obskure lampeudtag mit i stuen. Det er meget svært at forklare uden at have et billede på (det er et stykke kork der sidder i midten):
Aner ikke hvad jeg skal stille op med det. På forhånd, mange tak for jeres svar.

Dbh. Mikkel
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er et af de gode gamle fra jævnstrømmens tid  , du skal bruge 2 af de små huller nederst i roseten , ikke nogle af de 4 store , du må prøve dig frem , du putter lampeledninger op i 2 af de små huller og spænder skruerne oppe i siden , før eller siden må du ramme de to du skal bruge.................

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
korrekt...............

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Prøve sig frem vil sige lidt systematisk.
Altså sætte den ene leder fra lampe i en af klemmerne, og den anden ledning prøves så i de 3. andre.
Virker det ikke så flyttes den første leder en tak og der prøves i den 2 sidste endelig har man mulighed for første leder 3. klemme og så er der kun 1 mulighed til slut.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis