Miele Vaskemaskine - W Lars Skov Andersen 3 2100 06-11-2020 11:45 Hvordan udskifter man varmelegeme i en Miele W1713 Vaskemaskine.Går ud fra den skal installeres forfra. Kan / Skal man løsne den magiske skrue bag lågen ? 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lars Skov Andersen Trådstarter 3 2100 06-11-2020 11:49 Skal være udskiftning af varmelegeme i Miele W1713
S. Fabrin 19655 4400 06-11-2020 12:41 Du tager spændebåndet, som holder pakningen mellem kar og låge af og skubber pakningen ind i karet. Spændbåndet kan du fjerne ved at trække det ud over kanten. Derefter løsner du den magiske skrue. fase
SnowCrash 36 06-11-2020 23:15 Ja, den magiske skrue skal ud og lågepakningen skal løsnes som S. Fabrin skriver.Derudover skal du have låget af og løsne betjeningspanelet. Under betjeningspanelet sidder der to skruer lodret ned i fronten. Når de er fjernet kan fronten trækkes ud i toppen og derefter løftes af i bunden.
Lars Skov Andersen Trådstarter 3 2100 07-11-2020 00:06 Tak. Jeg er der næsten. Mere senere på dagen - det er lige over midnat nu. Lars