Miele Vaskemaskine - W

Hvordan udskifter man varmelegeme i en Miele W1713 Vaskemaskine.Går ud fra den skal installeres forfra. Kan / Skal man løsne den magiske skrue bag lågen ?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal være udskiftning af varmelegeme i Miele W1713
Du tager spændebåndet, som holder pakningen mellem kar og låge af og skubber pakningen ind i karet. Spændbåndet kan du fjerne ved at trække det ud over kanten. Derefter løsner du den magiske skrue.

fase
Ja, den magiske skrue skal ud og lågepakningen skal løsnes som S. Fabrin skriver.
Derudover skal du have låget af og løsne betjeningspanelet. Under betjeningspanelet sidder der to skruer lodret ned i fronten. Når de er fjernet kan fronten trækkes ud i toppen og derefter løftes af i bunden.
Tak. Jeg er der næsten. Mere senere på dagen - det er lige over midnat nu.  Lars
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis