Hej :)
Jeg er ved at renovere på en ny andel jeg er kommet i besiddelse af. Badeværelset har en af der smart fugtstyrede Xpeliar ventilatorer. Den har fungeret som den skulle den første uges tid, men her de sidste to dage har den kørt 24/7. Jeg har ikke en knap/hedder det afbryder, hvor jeg kan tænde og slukke for ventilatoren seperat. Den forsætter med at køre når alt lys er slukket i lejligheden. Jeg har fjernet dækslet for at se om, der var noget skidt der skulle fjernes. Det var ikke tilfældet. Næste skridt er vel at kigge på ledninger etc.?
Jeg har nogle elektrikere der kommer og ordner el i lejlighed torsdag i næste uge. Jeg kan ikke lide tanken om, at ventilatoren spinder/kører helt til på torsdag/brænder hele hytten ned lol. Jeg kan slutte for strømtilførelse til ventilatoren, ved at slukke for HFI relæet ik’?
Tread