Hvis man kradser fuger ud omkring døre og vinduer udvendigt, skifter isolation og kommer fugestop i, for så at vente en uge med at lave silikoneafslutning, kan der så i mellemtiden trænge vand ind bagved, og kan dette udgøre et problem?
Hellere leje end at bo på gaden.