Jeg har en gammel gulvlampe, som skulle have skiftet ledning, men da jeg prøvede at trække den gamle ud, knækkede den indeni røret. Så nu sidder der altså x antal cm ledning fast et sted inde i røret. Lampen, som ses i sin helhed på det første billede, er hul hele vejen igennem. På billede 2 og 3 ses hullerne i begge ender. Jeg forestiller mig, at ledningen på en eller anden måde skal skubbes ud, men jeg har ikke umiddelbart fantasi til at forestille mig hvordan :-)
Er der nogen, der har en god ide til, hvad jeg kan gøre?