Rørføring til ny vask i lejlighed, hvordan?

Hej alle I dygtige mennesker - jeg håber I kan hjælpe.

Jeg har købt en andelslejlighed og vil gerne have lavet en lille vask på den modsatte side af rummet end der hvor afløbet er, så jeg kan etablere brus, hvor den nuværende vask er placeret

Jeg har lavet ret meget research men finder kun frem til afløbsskåle til brus med lav indbygning (og i det hele taget) og her er det jo modsat, det er vasken der skal løbe under gulvet mod afløbet. Er det fordi dette skal etableres på en helt anden måde?

Er der nogle som ved, hvordan opgaven skal udføres, og hvor omfattende det er? og hvad det cirka burde koste en autoriseret vvs, de har ikke ville give mig en fast pris men blot timeprisen.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis jeg læser dit spørgsmål rigtigt er det ikke den nye bruser der er problemet men afløb fra din nye håndvask ?
Efter dit billede er din nye vask ved siden af dit toilet - Så må det være nemmere at sætte afløbet fra vasken på toilettet ?
Jeg mener at have set toiletter med direkte tilslutning men ellers kunne en tilslutning som denne benyttes (og sikkert et nyt toilet) https://www.billigvvs.dk/viega-wc-afloebsboejning-mstuds-50-mm-190138?gclid=CjwKCAiAnIT9BRAmEiwANaoE1YQVM3CyKzXiBaE9rvIqSYZtubxOmLlIIMVsWRpdb4gdfq6r_KjrIBoCw1YQAvD_BwE

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis