Whirlpool kondenstørretumbler

Hej,
Jeg har en whirlpool 3dry kondenstørretumbler med skumfilter foran kondensatoren.
Jeg kan tydeligt se at kondensatoren er meget beskidt og har løbende fjernet hvad jeg kan fra forsiden.

Skal jeg skille hele maskinen af for at få den ud til rengøring ?

Jeg har taget den lille bagside plade af men der kan jeg kun se varmelegemet og bagenden af kondensatoren.
Jeg har også forsøgt at tage fronten af maskinen(uden at det lykkedes )
Jeg havde i processen maskinen nede at ligge og der kom en del vand ud af den.
Er der risiko for at der kan være kommet vand i forbindelse med motor el.lign. så jeg skal passe på med at tilslutte den ?
Mvh Marianne
 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis