Min kondenstørretumbler tørrer ikke tøjet ordentligt.
Ventilatoren - (hvis den ellers hedder det, se billede) kører ikke! Kan det fikses for rimelige penge, eller er det bare en ny maskine!?
Alt andet lader til at virke - tromlen snurrer osv. - luften maskinen puster ud er dog helt kold!
Nogle der har et fif - hvis ikke, jamen så må jeg ud at shoppe ny tørretumbler.
Mvh Niki